Proces gwarancyjny źródeł LED Retrofit
Źródła LED Retrofit OSRAM zastępują konwencjonalne żarówki pojazdu zarówno wewnątrz samochodu oraz jako światła podświetlenia deski rozdzielczej lub bagażnika.
Uwaga: Produkty te nie posiadają homologacji ECE dlatego ich stosowanie nie jest dozwolone w pojazdach poruszających się po drogach publicznych.
Na te trwałe źródła OSRAM udziela następującej gwarancji:
- LEDriving HL INTENSE
- LEDriving HL
- LEDriving HL BRIGHT
- LEDriving SL
- LEDriving XTR
- LEDriving FL
Poniżej opisujemy sposób realizacji gwarancji
Źródła LED Retrofit LED, które przestają prawidłowo działać w wyniku wady produktu w zastosowaniach niekomercyjnych w wyżej wymienionym okresie są objęte gwarancją OSRAM. Pamiętaj: Gwarancja dotyczy krajów z adresami biur obsługi klienta wyszczególnionymi na liście krajów.
Do pobrania: Proces reklamacji, wysyłanie etykiety i formularza roszczenia gwarancyjnego Roszczenie gwarancyjne: Instrukcje krok po kroku: Serwis OSRAM: Lista krajów dla gwarancjiAby uzyskać produkt zamienny, należy wysłać wadliwy produkt w bezpiecznym opakowaniu wraz z dowodem zakupu / paragonem, opłacając koszty wysyłki, na adres kontaktowy OSRAM. Prawa dotyczące nieuszkodzonych produktów pozostają bez zmian.
Produkty powinny być eksploatowane zgodnie z przeznaczeniem i informacjami zawartymi na opakowaniu. Reklamacji nie podlegają produkty:
- Uszkodzone mechanicznie.
- Eksploatowane niezgodnie z przeznaczeniem i informacjami zawartymi na opakowaniu
- Eksploatowane dłużej niż okres deklarowanej trwałości.
Gwarancja polega na wymianie produktu w punkcie sprzedaży. W celu dokonania wymiany, należy udać się z wadliwym produktem w zabezpieczonym pudełku oraz dowodem jego zakupu do punktu, gdzie zakup miał miejsce.
Firma OSRAM zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji o zakwalifikowaniu roszczeń z tytułu gwarancji.