Proces gwarancyjny na lampy ksenonowe XENARC NIGHT BREAKER LASER (NEXT GEN)

Podobnie jak wszystkie produkty firmy OSRAM, nasze lampy ksenonowe XENARC NIGHT BREAKER LASER (NEXT GEN) to starannie sprawdzone produkty wysokiej jakości. Dlatego firma OSRAM oferuje na nie gwarancję producenta.

OSRAM oferuje 3-letnią gwarancję na wszystkie lampy ksenonowe XENARC NIGHT BREAKER LASER (NEXT GEN).

Poniżej opisujemy sposób realizacji gwarancji

Lampy OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER (NEXT GEN), które przestają prawidłowo działać w wyniku wady produktu w zastosowaniach niekomercyjnych w okresie określonym powyżej, są objęte gwarancją OSRAM. Pamiętaj: Gwarancja obejmuje źródła światła zakupione na rynku detalicznym, tylko w krajach z adresami biur obsługi klienta wyszczególnionych na liście krajów.

Do pobrania: Proces reklamacji, etykieta wysyłkowa i formularz roszczenia gwarancyjnego Roszczenie gwarancyjne: Instrukcje krok po kroku Serwis OSRAM: Lista adresów gwarancyjnych

Aby uzyskać produkt zamienny, należy wysłać wadliwy produkt w bezpiecznym opakowaniu wraz z dowodem zakupu / paragonem, opłacając koszty wysyłki, na adres kontaktowy OSRAM. Prawa dotyczące nieuszkodzonych produktów pozostają bez zmian.

Produkty powinny być eksploatowane zgodnie z przeznaczeniem i informacjami zawartymi na opakowaniu. Reklamacji nie podlegają produkty:

  • Uszkodzone mechanicznie.
  • Eksploatowane niezgodnie z przeznaczeniem i informacjami zawartymi na opakowaniu
  • Eksploatowane dłużej niż okres deklarowanej trwałości.

Gwarancja polega na wymianie produktu w punkcie sprzedaży. W celu dokonania wymiany, należy udać się z wadliwym produktem w zabezpieczonym pudełku oraz dowodem jego zakupu do punktu, gdzie zakup miał miejsce.

Firma OSRAM zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji o zakwalifikowaniu roszczeń z tytułu gwarancji.